BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 24 Mei 2009

rindu....

duduk2 di ofis tengah praktikal ni ...,borink..takder keje nk wat..yela,name pn praktikal kan..takleh la ponteng2 mcm selalu..ahaaaa...by the way sedang mengisi masa lapang ber facebook ni...teringat plak ira ngan nana....kangen banget loh sama kamu...rindu....nak lawan2 bom atom dgn ira...ahaaa ira ...ira mmg juara la bab perang2 bom atom nih..ahaaaa..nana slalu je jadi mangse kita kan ira kan...ahahaha cian kat nana....rindu kat korg..next sem i da ddk bilik cowg2..nnt nak lawan bom,kita pegi bilik kowg yekkk..haha...sekilas itu,teringat pula dengan next sem pnyer to do list,..hmmmmmm

katil=rm100
tilam baru=rm 50
tikar getah= rm 20
kipas baru=rm rm80/2
total=rm210

manyak nihh...haishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
fenin2..ni kira keperluan ni bkn kehendak...wajib tuh nak beli..eheheh
takper2 misi cuti ni ialah memujuk ayah memberikan alaun ddk umah..ahaha ayah kata,ddk umah pn kne bg duit ke kat awak?hehe alllaaa ayah..boleh la...ni cayang ayah ni..hehe

2 comments:

.millalara. berkata...

huuu~
mengapakah kipas itu ada bahagi dua??

tikah_rasha berkata...

im missing my frenz 2...huhu