5th Febuary 2010~
Hppies moment in my life
6 days to our anniversary
2 years passed already
and alhamdulillah
i still have him by my side
hehe
And guess what...
dia berkata...
"11 january 2011( which is tahun depan)
hari jumaat tau..
org selalu nikah hari jumaat kan?"
Haah ada yg nikah pagi, ada yg lepas solat jumaat , ada yg nikah malam
Owh..hehe pagi lah mcm tuh..
11, 12,13 hb Febuary 2011 ok tak?
Ok jek..hehe..On tapi, cuti ke time tuh dear?
Cuti sekolah time tuh...dgn raya cina..hehe Ok lah tuh
Perancangan awal baru ni..Moga dipermudahkan...
Secara unofficially, i take it as he proposed to me...haha
gosh im sooo damn happy
yet worried like hell
yelah~ kalau jadi, kan..in a year..
i have to be prepared..
Insyaallah
doakan ye..
So Salbiah Hamzah dah membuat decision:
1. Mahu memantapkan diri sendiri ilmu kerumah tanggaan=masak+mengemas
2.Have to~ menguruskan badan coz mahu jd princess2 on the day i get married..
3. Ada about 8 moths after grad, so nak cari keje cpt2...kumpul duit..nak bg mak ayah merasa hasil titik peluh anaknya 1n 8 months
4. Belajar meletak priority first Allah, then mak ayah and adik ..Then comes Asyraf..Insyaallah...
5.Nak jd wife and anak yg solehah~ which mak ayah will be proud off
Moga dipermudahkan segala urusan nak berumah tangga...~ amin..




0 comments:
Catat Ulasan